Anne L. Green: A remény hajnala

Amy Avenst Tennessee egyik nyugodt kisvárosából San Francisco zajos forgatagáig űzi zaklatásával egy férfi. Itt kezd új életet: karriert építeni, tanulni és felejteni szeretne.
Jelentkezik álmai cégéhez, de már az állásinterjún szembesül leendő főnöke, Matthew Johnson arrogáns és kiállhatatlan stílusával. Amy úgy dönt, felveszi a kesztyűt, így már az első nap elkezdődik a harc kettejük között. A folyamatos csipkelődések, szurkálódások ellenére vonzalom ébred bennük egymás iránt, amelyet megkísérelnek elnyomni.

A sors is újra meg újra próbák elé állítja őket. Mindkettejük múltja tele van fájdalmas sebekkel, s Matt képtelen megbocsátani önmagának.

Amy hajthatatlan, de vajon a szerelme megadhatja-e a feloldozást Mattnek, hogy végül egymásra találhassanak?
És a múlt engedi-e a felejtést?






Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2017 (bővített változat)
Oldalszám: 410

❉❉❉

Először is nagyon szépen köszönöm a könyvet az írónőnek és a kiadónak! :) 

Gyönyörű a borító, konkrétan szerelmes vagyok belé, mind Amy-t, mind Matt-et úgy képzeltem el, ahogy a képen láthatóak. És annyira összepasszolnak, meg a színek is nagyon harmonizálnak a szürke a kékkel, szuper lett. :)


Amy és Matt karaktere nagyon szépen kidolgozott. A történetük nagyon is ismerős, hisz Amy a
farmról elmenekülve San Francisco nagy városában találja magát, menekülve múltja és egy veszélyes ember elől. Szeretné megvédeni a családját, és úgy gondolja, ez csak úgy lehetséges, ha ott hagyja őket. Munkát vállal az egyik nagyvállalatnál, ahol a személyi asszisztensi szerepkört fogja betölteni. Igen ám, csak azzal nem számol, hogy a főnök egy igazi s*ggfej. Tényleg. Matt Johnsonnak megvan az oka rá, hogy mindenkit távol tartson magától, kivéve talán legjobb barátját, Alexet. Matt kihúzza magát a csajozás, a bulik, a társasági események alól, csak a munkának él, mindenki előtt játssza a Jégkirályt, belül azonban hatalmas szíve van. Amy gyönyörű, de nem olyan, mint a többi lány. Eszes, és nagy a szája, nem fél szembe szállni a cég főnökével, akit ezzel lenyűgöz olyannyira, hogy meg is kapja az állást. A munka rögös utakon át halad, egyszer megy az együttműködés, máskor nagyok az összesúrlódások és a viták, de Amy nem adja fel, azért is megmutatja, hogy igenis meg tudja csinálni a munkáját, hogy nehogy Mattnek legyen igaza abban, hogy úgysem fog mellette sokáig maradni. A sok kis vita és közös munkák során egyre közelebb kerülnek egymáshoz, gyengéd érzelmeket kezdenek táplálni egymás iránt. Matt azonban nem lép, Amy pedig mindent megtesz, hogy elcsábítsa a férfit. Boldogságuk azonban nem marad felhőtlen, hisz a múlt árnyai körbefonják őket, és nem engedik oly könnyen elfeledni magukat.

Egy problémám akadt, hogy itt is két részre tudnám szedni a könyvet. A feléig nagyon élveztem, tetszett a két karakter lassú kibontakozása, ahogy megismerjük a múltjukat, a mindennapjaikat, a gondjaikat. Azonban a történet második fele már inkább egy huzavona volt, egy szerelmi játék, veszekedés-kibékülés, és események gyorsan váltakozó folyamata. Itt kicsit úgy éreztem, hogy elvesztem, és a karakterek is nagyon váltogatták a kedvüket és a viselkedésüket. 

Amennyire kedveltem Amy-t az elején, a végére annyira nem, és Matt-el ugyanígy voltam. Szerettem őket amikor még csak ismerkedtek, de aztán jöttek a drámák, amik eleinte még jók is voltak, de utána túl sok lett. Matt néha tuskó volt, Amy pedig néha nagyon is elengedte magát, néha nem volt joga úgy viselkedni és beszólni, ahogy tette. 

A könyv vége felé még inkább bepörögtek az események, csak kapkodtam a fejem, hogy te jó ég, most volt ez, és akkor most ez is?! Kicsit zsúfoltnak éreztem itt, és néhány jelenet elhagyható lett volna, de végül örültem, hogy boldog befejezést kaptak a főhőseink. Megkönnyebbültem, hogy szembe tudtak nézni a démonaikkal, és hátrahagyni a múltat. 

Sokszor mi is úgy viselkedünk, hogy a múlt meghatározza a jelenünket. Ez egy elég rossz példája annak, hogyan hagyjuk a múltbeli eseményeket eluralkodni a mindennapjainkon, az érzéseinken. Erősnek kell lennünk, és elengedni a rég elment embereket, a rég megtörtént dolgokat. Hiszen a múlton már nem tudunk változtatni, a jelen a miénk, azt kell élnünk, és a jövő az, amit jól kell alakítanunk. 

Ez a mondanivaló nagyon tetszett, és elgondolkodtatott, kicsit ráveszi az embert, hogy önmagába nézzen, és rendezze a saját életében és agyában kószáló rossz momentumokat. És hiszem, hogy létezik igaz szerelem, létezik A társ, aki neked lett teremtve, akivel egyek vagytok, és aki azért van, hogy téged szeressen, tegyen boldoggá örökké. Persze a veszekedések is érthetőek voltak, hisz szembe kell néznünk előbb magunkkal, a hibáinkkal, meg kell békélnünk és elfogadnunk magunkat ahhoz, hogy tisztán és őszintén szerethessük a másik félt.

Ez volt az első könyvem az írónőtől, de biztos vagyok benne, hogy a jövőben fogok még olvasni tőle, mert nagyon tetszett a megfogalmazása és a stílusa. Az is tetszik, hogy nem fél komoly témákhoz nyúlni és azzal dolgozni, valamint segít saját magunknak is rátalálni a megbékélésre.

A könyv tehát nagyon tanulságos, és elgondolkodtató, tele romantikával, némi pikáns erotikával és sok fordulattal. Ajánlom a romantika szeretőinek és az izgalom kedvelőinek. Tökéletes nyári olvasmány, simán el tudom képzelni olvasmánynak a strandra, vagy éppen a nyaralásra pihenés közben. 

Ha elnyerte a tetszésed a könyv, ide kattintva megrendelheted!


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"Mi értelme az életnek, ha nem szerethetem?"
*
"– Nem hagyhatod, hogy a múlt gúzsba kössön, mindig van jövő."
*
"Aki szeret, nemcsak boldogságot, de mérhetetlen sok szenvedést is átél."
*
"Az élet mindig felkínál egy második lehetőséget."
*
"– A sors kegyetlen játéka ilyen. Egyszer szembe kell majd nézned a döntésed következményeivel."


2 megjegyzés:

  1. Matthew Bomer!❤ ugyanígy képzeltem el _Hudsont_ a Fixed trilógiából. Ez a montázs nagyon menne ahhoz a könyvhöz is!!
    Annak ellenére, hogy 3,5 csillagot adtál, nekem elnyerte a tetszésem a könyv. Tetszik a stílusa :)
    Szép értékelést írtál (újra)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, a borítón kívül, ő nekem nagyon Matt :) ❤
      Nekem is tetszett, csak voltak hibái, amiket leírtam, ettől függetlenül nem mondom rá, hogy rossz könyv. :)
      Köszönöm Cukker!

      Törlés