Kiss-Marry-Kill – Könyvmoly módra

Sziasztok! :)

Biztosan ti is ismeritek, vagy már hallottatok arról a játékról, amikor három random név közül kell kiválasztani, hogy kit csókolnál meg, kihez mennél hozzá és kit ölnél meg. Nagyon jó mókának tartom ezt a kis játékot, szóval úgy döntöttem, csinálok Nektek egy ilyet, természetesen könyvszereplőkkel. Próbáltam a jobban ismert könyvekből előszedni a srácokat, úgyhogy remélem, úgy ahogy tisztában lesztek a választottakkal. :)

15 könyves álompasi, 5 kör és 3 lehetőség.

Te kit választanál? ;)





I. KÖR: Asher Hunt (Lisa De Jong: Amikor esik); Daemon Black (J. L. Armentrout: Luxen); Étienne St. Clair (Stephanie Perkins: Anna és a francia csók)

Húúúha, hát ez nagyon nehéz. :D Mindhármójukat nagyon szerettem, de vegyük akkor sorban.. :D

Asher az egyik legédesebb pasi, de aki olvasta a könyvet, hát..az tudja mi volt, szóval ebben az esetben ő lenne, akit megcsókolnék.
Mivel Daemon-t elég nehéz lenne megölni, valószínűleg ő előbb égetne engem porrá, ezért ő hozzá mennék, és végül Étienne drágát ölném meg. Sorry :(  Plusz, Daemon mellett elég érdekes és izgalmas életem lenne. :D


II. KÖR: Reed Royal (Erin Watt: Papírhercegnő); Szentesy Igor (Lakatos Levente: Szigor); Oliver Brigth- Olly (Nicola Yoon: Minden, minden)

Ismét olyan szereplőket kaptam, akiket egytől egyig imádtam, különböző okokból..:D Reed egy seggfej, valljuk be, ezért meg is könnyítem a helyzetet, és őt egyből hidegre raknám, hiába szeretem őt az aranyosabb perceiben. :D

Maradt Szigor és Olly, nos.. szerintem mindenki tudja, hogy ég és föld kettejük között a különbség.. Szigor egy felnőtt, magabiztos, bugyi eldobós pasi, Olly viszont egy fiatal, jóképű és végtelen cuki srác. De ebből a fiatalságból kiindulva, neki csak egy csókot adnék, Igor pedig elvehetne feleségül, hogy kipróbálhassunk életünk során mindenféle extrém dolgot..;)


III. KÖR: Maxon Shreave (Kiera Cass: Párválasztó); Ridge Lawson (Colleen Hoover: Maybe Someday); Tamlin (Sarah J. Maas: Tüskék és rózsák udvara)

Jézus..:D Tudom, hogy magamnak írtam ezeket a neveket, de esküszöm, lehetetlen választani..:D

Szóval... Most olvasom A köd és harag udvarát, és jelenleg nem szívlelem Tamlint, szóval őt könnyűszerrel kinyírnám..:D

Ridge az egyik legédesebb szereplő, akit valaha "megismertem", örökké imádni fogom, szóval ilyen nagy örömben és boldogságban szeretném leélni az életem, úgyhogy hozzá mennék. :)

Maxon igaz, hogy egy herceg, de nem biztos, hogy boldog lennék az állandó figyelem központjában, úgyhogy Max érje be csak egy csókkal :D


IV. KÖR: Peeta Mellark (Suzanne Collins: Az éhezők viadala), Harry Potter, Havas Jon (George R. R. Martin: Trónok harca)

Nagyon nevetek :D Szóval ebben a körben filmes főszereplőket választottam, és hú..

Fixáljuk is le az elején, hogy Havas Jon alias Kit Harrington, ő az egyik legnagyobb szívszerelmem, úgyhogy bármilyen körülmény között csakis őt választanám férjemül :D Mindennap elkápráztathat a mosolyával, és még egy farkast is kapnék mellé :P

Peetát bírtam a filmben... (bár Gale-t jobban), viszont nem mindig voltam vele kibékülve, szóval őt inkább megölném (bocsi:D), és Harry Pottert megcsókolnám, hátha átragad rám egy kis varázserő, és én is képes leszek egy-két kisebb varázslatra :)




V. KÖR: Roth (Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss-Perzselő csók), Ryan Walsh (Baráth Viktória: A főnök), Noah Hutchins (Katie McGarry: Pushing the Limits - Feszülő húr)

Ennyi imádnivaló könyves pasit... és ismét egy olyan kör, amikor szinte lehetetlen választani..:D Nem hiszem el!

Roth egy démon, úgyhogy őt megpróbálnám úgy megölni, hogy utána azért valahogy visszatérhessen hozzám..:D Talán beszélek pár szót a Nagyfőnökkel az érdekében..:D

Ryan egy igazi rosszfiú, akiért megéri jóból rossz kislánnyá válni, karakteres, magabiztos, természetesen ő Főnök minden helyzetben, nem kérdés. És micsoda véletlen, Noah is egy rosszfiú, bár ő egy kicsit finomabb verzióban, valamint ő még elég kis fiatalka.
Ha már muszáj választanom, akkor Ryan-t megcsókolnám, Noah-hoz pedig hozzámennék. Szeretem a rosszfiúkat, de nem biztos, hogy egy drogkartellel el tudnék bánni hosszú távon..:D De attól még imádlak Ryan bébi!


Remélem tetszett ez a kis játék, és ugyanannyira élveztétek, mint én! :D Ti kit választanátok a felsoroltak közül? :) Várom a ti döntéseiteket kommentben, valamint írjátok meg, ha szeretnétek még ilyen játékokat :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése