Top 10 Csütörtök (#5) - Magyar írók, akiktől még alig, vagy még nem olvastam

Sziasztok!

Újabb csütörtök, újabb top 10-es lista. Múlt héten a külföldi írók voltak terítéken, most viszont a magyar írók kapnak szerepet. Mivel sokáig ódzkodtam a magyaroktól, viszont azóta rengeteg nagyon tehetséges és ügyes magyar írótól/írónőtől olvastam. Most tehát azokat sorolom fel, akiktől még csak egy könyvet olvastam, vagy akitől szeretnék a közeljövőben olvasni. :) 

Vágjunk bele!



10.
On Sai

On Sai-tól még csak az Apa, randizhatok egy lovaggal? című ifjúsági, fantasy könyvet olvastam. És
ez nagyon tetszett. Jó volt a világ alkotás, tetszettek a karakterek, persze voltak vele apró problémáim, de ennek ellenére imádtam a benne lévő humort és az egész ötletet, amiből felépül ez a könyv. Nagyon kíváncsi vagyok a többi könyvére, amik szintén inkább a fantasy vonalán mozognak, aminek persze nagyon örülök, csak eddig még nem kerítettem sort rájuk. 


9.
J. Goldenlane

Ő az egyik írónő, akitől még nem olvastam, de már felkeltette a figyelmemet a könyvei. Szintén
fantasy témakörben alkot, egy kis kalandregénnyel vegyítve, valamint nagyon szépek a borítók. Nem mellesleg sok molynál láttam, hogy szeretik és ajánlják. Ahogy láttam, még nem sokan olvasták a könyveit, de akik olvasták, azok imádják, szóval kíváncsian várom, hogy rám hogyan hatnak majd az írásai. :) 





8.

Gaura Ágnes

Szintén egy fantasy, méghozzá urban fantasy kategóriában alkotó írónő is a listámra került, rá is csak
nemrégiben figyeltem fel. Olvastam az értékeléseket, ahol olyan jelzők jöttek velem szembe hogy humorosak a könyvei, jól felépített és megalkotott világ szerepel benne, és nem elsősorban hogy a Borbíró Borbála sorozat Magyarországon játszódik! Ha más nem, legalább ez felkelti az ember figyelmét. Milyen lehet egy hazánkban játszódó fantasy történet?? Na, erre én is kíváncsi vagyok, szóval remélem hamarosan a kezembe veszem a könyveit. :)


7.
Vivien Holloway

Na jó, itt egy kicsit csalok, mert már olvastam a Winie kalandjait (kivéve még az új részt) és a
Végtelen horizontot és aaa. Imádtam, tényleg, le a kalappal! Ez volt az első találkozásom a steampunk világával, és mit ne mondjak, nagyon lenyűgözött. Vivi nagyon jól ír, leülsz olvasni és azt veszed észre, hogy vége a könyvnek. Ezért is szeretnék még-még-még olvasni tőle, azokat, amiket még nem olvastam, és remélem, kapunk tőle még sok-sok könyvet. :)




6.
Lakatos Levente

Levit mindenki ismeri, szerintem nem kell bemutatnom. Ő az egyik általam ismert olyan férfi író, aki
remekül tudja kezelni a romantikát és az erotikát. Tetszik, hogy belelát mindkét fél fejébe, gondolataiba, érzéseibe, és nagyon szépen tovább tudja nekünk adni ezeket. A Szigor első részét olvastam, vagyis a négy részt, amiből összeáll, és az nagyon tetszett, tényleg levett a lábamról, ezért is szeretném még olvasni a többi könyvét. Remélem azok is elvarázsolnak majd. :)


5.
A. M. Aranth

Azaz Holló-Vaskó Péter. Vele személyesen találkoztam a Könyvfesztiválon, és be is mutatkozhattam
neki, és kaphattam egy dedikált Oculus-t, aminek hamarosan neki is esek. Peti személyisége alapból megnyerő, nagyon humoros, optimista és jófej személyiség, akivel szívesen áll le az ember beszélgetni. Olvastam vele már néhány interjút, nagyon tetszik a szókincse és ez az állandó poénkodás, valamint ő is fantasy és sci-fi kategóriában alkot. Nemsokára kiderül, hogy a könyvei is olyan megnyerőek-e, de szerintem nem fogok csalódni. :)


4.
Julia Lewis Thomson

Tündivel is találkoztam már személyesen, és ő egy nagyon aranyos, barátságos fiatal nő, amint
meglátott, rögtön felismert és mosolygott, ami nagyon jól esett tőle, hiszen előtte még soha nem találkoztunk. Azt hiszem az ő könyve volt a legelső, amit az Álomgyár kiadótól olvastam, ezért is fontos számomra a könyve, valamint azért is, mert a könyve nagyon különleges, a reális életet, érzelmeket vetíti ki számunkra, mintha mi magunk lennék a szereplők. Hamarosan jön a folytatás, amit már tűkön ülve várok, szóval kérlek titeket Kedves Kiadó, minél hamarabb dobjátok nekünk piacra a könyvet. :)
Könyvértékelés és interjú IDE KATTINTVA MEGTEKINTHETŐ.

3.
Hajdú-Antal Zsuzsanna

Zsuzsi egy hihetetlenül kedves és aranyos ember, vele sajnos még nem találkoztam, de remélem hamarosan sor kerül rá! A Léggömbök című könyvével robbant be a köztudatba, és úgy gondolom, hogy ezzel nagyon sok embert levett a lábáról. Nagyon szépen ír, jól festi le az érzelmeket, élmény olvasni a sorokat, és közben rád teljesen hatással van a könyv, olyannyira, hogy letenni alig bírod. Én nagyon ajánlom mindenkinek a könyvét, mert nagyon tanulságos és egyben szívfacsaró is. Nagyon várom már a következő alkotását!
Könyvértékelés IDE KATTINTVA MEGTEKINTHETŐ.


2.
Szaszkó Gabriella

Annyira imádtam Gabi könyvét! Teljesen összetört, és fájt olvasni, de olyan szép volt! Az egész koncepció, a múlt és a jelen váltakozása egy író szemszögén keresztül, tényleg remekül fel volt építve, a karaktereket nagyon szerettem. És ami a még jobb, hogy hamarosan érkezik itt is a folytatás! Nagyon kedvelem őt is, mert ő is nagyon kedves ember, imádom nézegetni az utazós képeit, és mindig van a rajongóihoz egy-két kedves szava. 
Könyvértékelés és interjú IDE KATTINTVA MEGTEKINTHETŐ.


1.
Baráth Viktória

Nekem Viki könyve volt az első a magyar írók közül, akiknek a regénye már az első oldaltól magához láncolt.  Imádom a romantikát, és az Első tánc-ban kapunk bőven, a fickókba, akiket megalkot egyszerűen csak belezúgni lehet.
De komolyan. Nem bírtam letenni, mert már az első mondattól magába szippantott a történet, a hétköznapiság, az, hogy Zoey karaktere annyira valóságos, annyira én, hogy szinte a saját szememen keresztül szemléltem az eseményeket. A karaktereit imádom, tényleg nagyon élethűek, a történet szálait nagyon jól keveri, szinte csak kapkodod a fejed, annyira pörögnek az események. Amellett, hogy remek író, remek barát is, nagyszerű ember és feleség. Alig várom, hogy végre találkozzam vele, és személyesen is meggyőzhessem, hogy milyen páratlanul csodálatos ember és alkotó. 
Alig várom a következő könyvét, ami szintén bővelkedik sok-sok izgalomban, valamint egy kis pikánsabb erotikában!
  A főnök című könyvét már elő is rendelhetitek IDE KATTINTVA.
Az Első tánc könyvértékelését és egy interjút pedig IDE KATTINTVA találtok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése