Top 10 Csütörtök (#6) - Azok a bizonyos első mondatok..

Sziasztok!

Eljött egy újabb csütörtök!
A mai nap az első mondatoké, azoké, amelyek megfogtak, amelyek tetszettek, amelyek frappánsak, amiről egyből tudod, hogy na, ez egy jó könyv lesz.

Nagyon jó volt válogatni, remélem, elnyeri a tetszéseteket! :)








„Anyám halottnak hisz.” - Marie Lu: Legenda

××

„Íme, az összes dolog, amit Franciaországról tudok: Madeline,  Amélie és a Moulin Rouge. Az Eiffel-torony és a Diadalív,  noha fogalmam sincs, valójában ezeknek mi is a funkciója. Napóleon, Marié Antoinette és egy rakás király, akiket mind Lajosnak hívtak.”  - Stephanie Perkins: Anna és a francia csók

××

„Mindenkinek jut egy ember, akinek a nevét elkiálthatja a halála pillanatában.” – Zakály Viktória: Szívritmuszavar


××

„Erre rábasztam.” – Andy Weir: A marsi

××

„Én valahogy úgy képzelem, hogy mindenkinek kijár egy csoda.” – John Green: Papírvárosok

××

„Épp most húztam be egy csajnak.” – Colleen Hoover: Maybe Someday - Egy nap talán

××

„A nagymamámnak volt egy mondása, mindig ezt hajtogatta, ha nagyon magam alatt voltam. „Ez is elmúlik egyszer.” – B. N. Toler: Lélekvesztők

××

„Egyszer volt, hol nem volt, egyszer egy angyal meg egy ördög egymásba szeretett. A történet nem végződik jól.” – Laini Taylor: Füst és csont leánya


××

„A tündérmesékkel az a gond, hogy rendszerint valamilyen rettenetes nagy bajjal kezdődnek.Kelly Oram: Cinder és Ella

××


„A saját életemet az én játékszabályaim szerint akarom élni.”  - Simone Elkeles: A vonzás szabályai


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése