LIEBSTER AWARD - discover new blogs

Sziasztok!

Az a megtiszteltetés ért, hogy megkaptam a legelső díjamat, nem is egy, hanem három (!) embertől! Hatalmas öröm és fantasztikus érzés ez nekem.
Köszönöm a díjat Anna ( Lap Lap Után ), imádlak! :)
Köszönöm Molly (Coffie and Manga), ölelést küldök! :)
Köszönöm Szandra (My Moonlight Library), puszillak! :)






Mi is ez a díj? 
A Liebster Blog Award díjat bloggerek adják bloggereknek. Eredetileg Németországból indult azzal a céllal, hogy jobban megismerjük a kezdő bloggereket és új blogok felfedezésére ad lehetőséget. Először ismertetni kell a szabályokat, utána a kitöltésnél különböző kérdésekre kell majd válaszolni, amit az előző díjazott adott meg. Végül meg kell majd adnunk a saját kérdéseinket és megjelölni az általunk követett bloggereket, akiknek odaadnánk ezt a díjat :)

A díj szabályai:
1. Ismertesd a szabályokat!
2. Nevezd meg, és linkeld be, akitől kaptad a díjat és köszönd meg neki!
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Jelöld meg azokat a blogokat, akiknek továbbadod a díjat!
No, mivel engem 3 személy hívott ki, én most több kérdésre válaszolok :) Lássunk neki!

Anna kérdései:

~     Mióta blogolsz?
Tavaly november végén kezdtem neki, és azóta nagy szenvedélyemmé vált a blogolás, főleg úgy, hogy rengeteg pozitív visszajelzést kapok. J
~     Miért kezdtél bele? Volt valamilyen különleges oka/története?
Igazából egy kedves barátnőm, Judit (Pandalány olvas) volt az, aki rábeszélt, hogy próbáljam meg, mert ő több éve csinálja, és nagyon szereti ezt a hobbit. Szóval ezúton is köszönöm neki, amiért erre az útra vezetett, majd hamarosan megölelgetem.
~     Vannak kedvenc bloggereid? Ha igen, miért pont ők?
Blogger vagyok, de nem nagyon olvasok bloggereket. Néha elolvasok egy-egy érdekes bejegyzést, ami szembe jön velem, meg a barátaim bejegyzéseit mindig megnézem, mert ki nem hagynám, de egyébként nincs olyan, akit régóta és folyamatosan követek.
~     Követsz vloggereket is? Ha igen, miért éppen őket?
Na, vloggereket jobban követek és figyelek, hogy miért, fogalmam sincs. Magyar vloggerek közül Andi(Inside my head) az, akinek általában minden új videóját megnézem, szeretem, hogy olyan energikus lány. Érdekes módon a külföldi vloggereket jobban szeretem, akinek mindig nézem a videóit az Book Nerd Canada, és mostanában akadtam rá abookutopia és LovelyLikeLaura videóira. J
~     Melyik műfajról szeretsz a legjobban értékelést írni, miért?
A romantikus műfaj a kedvencem, és nekem is romantikus lelkem van, ezért inkább azokat szeretem jobban írni.

~     Szoktál/szeretsz angolul, vagy bármilyen másik nyelven olvasni?
Olvastam már angolul, de még nem eleget, szóval ideje több angol nyelvű könyvet olvasnom. Sokkal másabb élmény, és legalább közben gyakorlom a nyelvet is.
~     Ki a kedvenc íród/írónőd? Miért ő?
Csak egyet lehet választani? Ez nem ér! Legyen akkor J.K. Rowling, mert ő szerettette meg velem az olvasást, és bevezetett egy csodálatos világba a könyvein keresztül.
~     Szoktál írni történetet/fanfictiont/stb-t?
Nem igazán, saját regényt szeretnék majd egyszer, valamikor.
~     Szoktál bétázni? Ha nem, kipróbálnád?
Már volt alkalmam kipróbálni és odáig voltam, meg vissza, amiért kipróbálhattam, és hogy lehetőséget kaptam rá. Remélem a továbbiakban is lesz rá igény.
~     Ha tehetnéd, melyik könyv befejezését írnád át, és miért?
Általában meg vagyok elégedve a könyvek befejezésével, még akkor is, ha fájdalmas, szóval nem írnék át semmit. J



1.      Mióta blogolsz?
Az első kérdéssornál már megválaszoltam. J

2.      Ez az első blogod, vagy volt már előtte másik?
Mikor általános sulis voltam, akkor is csináltam blogot, általában naplószerűen vagy történetek írására használtam. Ezek ma már nem élnek. (Szerencsére:D)

3.      Mit gondolsz, miért olyan népszerűek manapság az internetes blogok?
Valószínűleg azért, mert a gyorsan fejlődő világban népszerűbb az internethasználat, szinte minden embernek a kezében van a telefonja majdnem egész nap. Akik szeretnek olvasni, azok szeretik másokkal megosztani a véleményüket, és hol máshol érhetnének el több embert, mint a világhálón.

4.   Melyik könyv szerettette meg veled az olvasást?
J.K. Rowling: Harry Potter


5. Ha találkozhatnál a kedvenc íróddal, és bármilyen kérdést feltehetnél neki, mi lenne az?
Hogy hogyan tud ennyi könyvet megírni. :D

6. Ha életre kelthetnél egy könyves karaktert, ki lenne az és miért?
Carmine DeMarco *-* (Sempre)

7. Van olyan könyv, ami szinte mindenkinek tetszett, csak neked nem? Ha igen, melyik az?
Borsa Brown: Az arab

8. Melyik a legrégebbi könyv a polcodon? Honnan van?
Van egy hatalmas lexikonom, ami körülbelül 5 kilót nyom, és konkrétan bárkit mozgásképtelenné lehetne tenni vele. :D Gyerekkorom óta megvan, egyik karácsonyra kaptam.

9. Átlagosan mennyit olvasol egy nap?
Amennyit csak tudok. Igyekszem naponta olyan 100-200 oldalt mindenképpen olvasni.

10. Tegyük fel, hogy kitörölhetnéd az emlékeidet egy könyvről, és újraolvashatnád úgy, hogy nem emlékszel a végére. Melyik lenne az a könyv?
Ide is csak J.K. Rowling Harry Potterjét tudom mondani, olyan irigy vagyok azokra, akik még csak most olvassák először. J Fantasztikus érzés!



1. Hogyha író lennél, milyen műfajban írnál a legszívesebben? Miben próbálnád ki magad?
Fantasy *-* Imádom, amikor egy író a saját fantáziájára hagyatkozik, és olyan csodálatos világok és lények születnek meg a saját fejéből, hogy az hihetetlen. Imádom!

2. Melyik könyvet ajánlanád annak az embernek, aki elmondása alapján nem szeret olvasni? Melyik regény győzhetné meg őt az ellenkezőjéről?
Ide is csak a HP tudom mondani. Elfogult vagyok srácok, igen, tudom, bocsii. J

3. Melyik a kedvenc könyvborítód? Kérlek csak egyet válassz és csatold a képét!


4. Honnan származik a blogod neve, honnan jött az ötlet?
Először Never give up volt, még egy régi blogom neve volt ez, de nem volt rajta semmi, így ezzel kezdtem el. Utána szerettem volna valami könyves utalást, hogy tudják, mivel foglalkozik a blog, ezért hosszas gondolkodás után, a párommal és több barátommal a Könyvmánia név mellett voksoltunk.

5. Milyen hobbijaid vannak az olvasás mellett?
Szeretek kint lenni a szabadban, sétálni, kirándulni, az állatokkal foglalkozni. Szeretek főzőcskézni és enni, valamint filmet nézni. Aludni is szeretek, bár az elveszi elég sok időmet. :P

6. Melyik volt a kedvenc kötelező olvasmányod általános iskolában és gimnáziumban?
Rossz gyerek voltam, nem nagyon olvastam kötelezőket. Amit olvastam és tetszett, az Madách Imre: Az ember tragédiája című könyv.

7. Milyen indíttatásból kezdtél el blogolni, a blogon megosztani a véleményed a könyvekről?
Eleve könyvekről szerettem volna írni, ezért is csinálom a blogot. J


8. Hány könyvet tervezel elolvasni idén?
Cél a 100, de ha több lesz, az se baj.

9. Melyik könyves férfikaraktert hívnád el egy randevúra?
Garrett Graham, természetesen csak Carmine DeMarco után, de őt már nem akartam még egyszer megemlíteni.

10. Melyik női karakterrel kötnél életre szóló barátságot?
Zoey Nichols, Baráth Viktória Első tánc című könyvéből. J


Köszönöm szépen a kérdéseket! 

Az én kérdéseim:
1.     Mi a kedvenc könyves műfajod? Miért?
2.     Melyik női karaktert utálod a legjobban?
3.     Melyik könyvet dobnád tűzre?
4.     Miért szeretsz olvasni?
5.     Honnan szerzed be a könyveid? Hány könyved van jelenleg?
6.     Miért szeretsz blogolni?
7.     Miért, mire alapozva kezdesz el olvasni egy adott könyvet?
8.     Melyik férfi karakterrel házasodnál össze?
9.     Borító alapján ítélsz, vagy nem?
10. Ha ajánlanod kellene egy könyvet mindenkinek, melyik lenne az?


Kihívottaim:
- Drága barátnőm, Judit (Pandalány olvas blog)
      - Gorkie az Olvasókörút bloggerinája
      - Barbi a Kitablar bloggerinája 


Köszönöm még egyszer a díjat, és hogy elolvastátok a válaszaim! :) 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése