Csak még egy könyvet! - Augusztusi forduló

Sziasztok! :)

Újra itt vagyok a Csak még egy könyvet! című rovattal, amit Pandalánnyal közösen ötleteltünk ki. Ez a rovat azért jött létre, hogy jobban megismerkedhessünk új könyves műfajokkal, hogy kicsit kimozduljunk a komfortzónánkból.
Az e havi témánk egyszer már volt terítéken, de akkor egy másik műfajjal együtt emlegettük, és végül nem is az lett a kiválasztott.
De nézzük, melyik is ez a téma, és mi lett az én kiválasztott könyvem. :)




Az előző hónapban Fern Michaels: Kesztyűs kézzel című könyv volt a kiválasztottunk, ami kivételesen egy közös olvasás volt. A könyv elég érdekes volt, nyomozós, igazi csajos sztori, tele sok izgalommal. Nálam nem ért el túl nagy sikert, mert voltak benne hibák, de mindent egybevéve egy igazi nyári chick lit regénynek mondanám. Az értékelésemet elolvashatjátok ide kattintva. :)

Szóval, legelső alkalommal, amikor elindítottuk kis rovatunkat, a pszichothiller/krimi műfaj volt a választottunk. Ebből mindketten inkább a krimi téma felé vonzódtunk, és olyan témájú könyvet is olvastunk.

Ezért úgy döntöttünk, hogy most a pszichothiller-t fogjuk kipróbálni!

Judit már többször olvasott pszichothiller-t, számomra azonban teljesen új. Én eddig még csak néhány filmet láttam, könyvben viszont még nem olvastam, és már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet olvasni, egy ilyen stílusú könyvet. Valószínűleg be fogok rezelni, és félni fogok, de szeretnék végre egy ismeretlen dolgot kipróbálni a könyvek világában.

A polcomon várakozik a Művelt Nép Kiadó gondozásában megjelent: Rachel Abbot: Aludj jól című könyv, ami pont pszichothiller, szóval ő lett az én kiválasztottam erre a hónapra. Be is mutatnám nektek a könyvet, ha nem tudnátok, melyikről van szó:

***


Meddig mennél el a szeretteidért?

Amikor Olivia Brookes felhívja a rendőrséget, hogy bejelentse férje és gyermekei eltűnését, azt hiszi, soha többé nem látja viszont őket. Okkal fél a legrosszabbtól, hiszen nem ez az első tragédia, amit átél.
Most, két esztendővel később, Tom Douglas főfelügyelőt ismét ehhez a családhoz küldik nyomozni, ám ezúttal Oliiva tűnt el. Minden bizonyíték arra utal, hogy reggel még az otthonában tartózkodott kocsija a garázsban áll, pénztárcája a konyhaasztalon heverő táskájában van.
A rendőrség el akarja rendelni Olivia keresését, de a családtagok összes fényképét eltávolították a fotóalbumokból, számítógépekből, telefonokból.
Aztán meglátják a vért.
Vajon a múlt utolérte Oliviát?
Aludj jól ha tudsz. Sosem tudhatod, ki figyel…


***

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem már a fülszövegtől kirázott a hideg...:D Mi lesz itt?!
Rettegésre fel!!! :)

Pandalány - Judit bejegyzéséért kattintsatok -----> IDE :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése