Hajdú Antal Zsuzsanna: Utánad | Borító-, fülszöveg leplezés + EXKLUZÍV RÉSZLET!

Sziasztok! :)

Mára is izgalmas és fantasztikus híreket hoztam!

Hajdú Antal Zsuzsanna végzettségét tekintve magyar nyelv és irodalom–pedagógia szakos tanár, a Léggömbök című ifjúsági regény elsőkötetes szerzője. A Léggömbök című könyve 2017-ben bekerült a Pázmány Péter Katolikus Egyetem tanítóképző karának tananyagába. A betűk szerelmese; szeret szétcincálni és újra összerakni mindent, ami szöveg. Hobbija az írás és korrektúrázás mellett a kínai gyógyászat. Imádja az állatokat, a jó vígjátékokat és a tengert. 

Dorka történetét folytatja az Utánad című könyvében, amely a sorozat második kötete immár. 

Most pedig lássuk, milyen lett a borító, mit ígér nekünk a fülszöveg, valamint egy kis szuper részletet is hozhattam Nektek az írónőnek köszönhetően! :)



És akkor dobpergés....! 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Felkészültetek? 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tádááámmm!



Fülszöveg:

„Váratlanul átkulcsolta a karjait a derekamon, és felkapott. 
Mintha egy örökkévalóságig néztem volna le a magasból a homlokára, a piercingjén megcsillanó fényekre; orra és szája megszokott formájára, és képtelen voltam eldönteni, hogy bosszantónak tartom-e minden egyes megnyilvánulását, vagy éppen ezek jelentik számomra a biztonságot.”


A tizenkilenc éves Dorka Budapesten kap munkát, hogy támogatni tudja a családját. A lánynak nem csak a nagyvárosi léttel kell megbarátkoznia, hanem az önállósággal járó kihívásokkal is. 
Új ismerősei alaposan felforgatják Dorka megszokott világát, aki egy régi barát feltűnésének köszönhetően rádöbben, hogy ideje letennie a múlt súlyos terheit, és felvállalnia élete legfontosabb szerepét, mielőtt túl késő lenne…


***
EXKLUZÍV RÉSZLET 


A város fürdött a szmog sűrűjében. A közeli kocsmában néhány borvirágos orr és egyensúlyát vesztett láb mulatta az időt; a helyiség tágra nyitott ajtaján már kora délután a járókelők közé kúsztak az unalomig ismert mulatós végeláthatatlan ütemei.
A villamosokon fiatalok randalíroztak tanítás után, a vének helyért tolongtak, a galambok pedig vadul szedegették a morzsákat a járdán, és szétrebbentek, amikor kiszálltam a kocsiból.
Viseletes tavaszi félcipőmet bizonytalanul az összeköpködött betonra engedtem, és hagytam, hogy a törzsem is engedelmeskedjen a lendületnek.
Egyszerű, koptatott csőfarmert viseltem; ugyanazt, amiben először átléptem a gimnázium kapuját. A farmerdzsekim annak idején anyué volt, piros pántos felsőmön kövér, kockás anyagból kivágott hold pöffeszkedett.
Korábban hátközépig érő hajamat a fodrász praktikus kleopátra-fazonra vágta, ami kicsit sem állt jól. Szeplőim tengerén néhol májfoltszigetek éktelenkedtek, a kezem folyton fázott a szeszélyes márciusi időjárás miatt.
Izgatottságtól tág orrlyukakkal álltam a Nagykörút egyik több száz éves háza előtt két közepes méretű bőrönddel a kezemben, és hagytam, hogy a kapu hűvös fuvallatot súgjon az arcomba, mintha el akarna tántorítani a város forgatagától.
Vártam ugyan ezt a napot, mégis hirtelen azt kívántam, bár valahol egészen máshol lehetnék.
A horgásztó partján, számolgatva az aranyhíd csillanásait; a város felett a tetőn, kitárva a karjaimat, mintha repülésre készülnék; hanyatt fekve a parkban, nem törődve vele, hogy apró rovarok ostromolják a fülcimpámat.
Helyette a körúti házak homlokzatairól angyalok, görög istenek és más mitológiai alakok bámultak rám.
 – Ha a belvárosban sétálsz, érdemes felfelé figyelni. – Matyi apjának feltűnt, mennyire magával ragadott a látvány. – Olyan mestermunkákkal találkozhatsz, amiket észre se vesz az, aki csak az orra hegyéig lát el.

_________________________________________________________________________________ 

Mint aki hallja a gondolataimat, felém fordult.
– Valami böki a csőrödet?
– Honnan veszed?
– Hát, csak látszik. Rajtad mindig látszik. – Elkészült a művével. – Tessék, a polcod.
– Nem fog leszakadni?
– Áh, ezt kemény fából faragták, sose szakad le. Úgy fogja a csavar, hogy letépni se lehet.
– Elég erős akkor.
– Erősnek erős. Legalábbis sok mindent elbír.
– Kitart a teherrel.
– Mint a kő.
– Ottmarad?
– Azt nem tudni. Talán. – Kérdőn nézett rám. – Miért? Magaddal vinnéd, ha majd…
– Gőzöm sincs – miért érzem úgy, hogy ez a beszélgetés kezd kissé kínos irányt venni?


***

Ha szeretnétek többet megtudni az írónőről és az első könyvéről:
-------> Interjú Hajdú Antal Zsuzsannával IDE KATTINTVA! <--------
-------> Értékelésem a Léggömbökről IDE KATTINTVA! <--------


Én már nagyon várom a könyvet, pontos időpontot még nem tudunk a megjelenésről, de ha lesz időpont, közzéteszem ugyanebben a bejegyzésben. :) 
Remélem tetszett nektek ez a kis betekintő, írjátok meg, ha szeretnétek több ilyet! :)

Nagyon szépen köszönöm Zsuzsinak az infókat és a részletet! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése