Lisa Kleypas: Az ördög télen/Botrány tavasszal

Sziasztok! :)

Úgy döntöttem, hogy ezt a két részt egy bejegyzésben hoznám, hiszen összetartoznak, és nagyon gyönyörűen mutatnak egymás mellett, amint a képen is láthatjátok :)
Egy fantasztikusan megírt történelmi romantikus könyvet tarthattam a kezemben, és örülök, hogy egy kicsit elmerülhettem ebben a világban, kikapcsolódást nyújtott a szürke hétköznapokra!
Kleypas nagyon ért ehhez a műfajhoz, a romantika kedvelőknek kifejezetten ajánlom. :)
A könyveket külön-külön bemutatom és értékelem, ha érdekel, olvass tovább!




Az ördög télen

A ​londoni társaság estélyein petrezselymet áruló négy ifjú hölgy szövetkezik egyetlen közös cél érdekében, hogy minden női furfangot és praktikát bevetve férjet találjanak maguknak. Sikerül-e a harmadik „férjvadásznak” is a házasság révébe eveznie?
Evangeline Jenner, a legfélénkebb „férjvadász” napról napra közelebb kerül a gazdagsághoz. Ahhoz azonban, hogy örökségét élvezni tudja, ki kell szabadulnia a gátlástalan rokonok karmai közül. Evie felkeresi a közismerten korhely Lord St. Vincentet, és rendkívüli ajánlatot tesz neki: arra kéri a férfit, vegye őt feleségül.
Sebastian olyan hírnévre tett szert, hogy ha egy tisztességes hajadon akár csak fél percre kettesben marad vele, már tönkre is van téve. Ez a bűbájos leányzó mégis megjelenik nála… gardedám nélkül, hogy felajánlja a kezét. Kétségtelen, hogy a szépségre jó szemű arisztokrata sokkal rosszabbul is járhatna.
Evie azonban feltételhez köti az ajánlatát: a nászéjszaka után többé nem hál vele. Sohasem áll be az elbűvölő, ám kicsapongó életet élő alak által könyörtelenül félrelökött, összetört szívű áldozatok sorába! Ami azt jelenti, hogy Sebastiannek ezúttal keményebben meg kell dolgoznia, hogy sikerrel járjon a csábítása… vagy talán életében most először fel kell áldoznia a saját szívét az igaz szerelem oltárán.

Információk:
 Oldalszám: 344 
Fordító: Tóth Gizella
Megjelenés éve: 2016
ISBN: 9789634063247

Köszönet a könyvekért a GABO kiadónak! :)

Mivel az előző részeket nem olvastam, ezért anélkül ugrottam bele ebbe a könyvbe, hogy ismertem volna az előzményeket. Ettől függetlenül nagyon élveztem olvasni a könyvet, nem volt annyira bonyolult, hogy ne tudtam volna követni a személyeket és az eseményeket, ezért úgy gondolom, hogy önállóan is olvashatóak és nagyon élvezetes könyvek. :) 

Evangeline egy félénk leányka, polgári származása és beszédhibája miatt eléggé kilóg az úri
társaságból. Evie látogatást tesz St. Vincent-hez, és ajánlatot tesz neki, hogy elvegye feleségül. A férfi el is fogadja az ajánlatot, majd hamar megköttetik a házasság és a nászéjszakát is elhálják. Evie úgy tervezi, hogy majd eléldegélnek egymás mellett, mint hal a vízben, ám nemsokára egyre jobban közelednek egymáshoz, sőt St. Vincent még a cölibátust is bevállalja, csak hogy bizonyíthasson szerelmének. Azonban boldogságuk nem lesz felhőtlen, hisz komoly veszélyek leselkednek a lányra.

A két főszereplő nem is különbözhetne már jobban, mégis elég szépen egymásra találnak a lapok között, valamint az írónő nem szerénykedik a pikánsabb jelenetekkel sem. Tetszett, hogy a szerelem mellett kaptunk egy kis társadalmi kritikát is, az emberek rosszindulatáról és kapzsiságáról, valamint azért humor is társult a sok izgalom mellé. 

Evie egy nagyon bátor lány, megkedveltem a karakterét, tetszett hogy ennyire kitartó és hogy helyén van a szíve. St. Vincent egy igazi rosszfiú, eleinte nem bírtam, aztán ahogy a lány egyre jobban belezúgott, úgy zúgtam bele én is :) 

A borító szintén rátesz erre a 19. századi romantikus hangulatra, szerintem nagyon szép mindegyik köteté. Szívesen újraolvasom majd a többi résszel együtt, és úgy gondolom, nagyon kezdem megkedvelni a történelmi romantikát, mint műfajt. :) Valamint örülök, hogy megismerhettem Lisa Kleypas munkásságát is! :)

Kedvenc idézetek:

"Nem kell másnak lenned, mint aki vagy."
*
"– Gondoltál már valaha arra, hogy dolgozz?
– Minek? – nézett rá értetlenül a férfi.
– Hogy pénzt keress.
– Jóságos isten, dehogy! A munka kellemetlen módon megzavarná a magánéletemet. Ráadásul csak ritkán kelek fel déli tizenkettő előtt."
*
"– Nagyon kevés olyan dolog van, ami nem lehet a tiéd… amíg van bátorságod kinyújtani érte a kezed."

_________________________________________________________________________________

Botrány tavasszal


Három sikertelen londoni szezon után Daisy Bowman apja félreérthetetlenül a lánya tudtára adja, muszáj férjet találnia. Azonnal! És ha Daisy nem képes megfelelő férfit fogni magának, akkor az ő választottjához kell feleségül mennie… a szívtelen és zárkózott Matthew Swifthez.
Daisy megretten. Egy Bowman sohasem ismeri el a vereségét, ezért úgy dönt, hogy mindent megtesz, hogy találjon magának valakit… bárkit… csak Matthew Swiftet ne! De nem számol Matthew vonzerejével, amely váratlanul éri… sem a férfi izzó érzékiségével, amely hamarosan olyan hevesen lángol fel, hogy egyikük sem tudja többé uralni. Daisy rájön, hogy talán éppen az a férfi válik álmai lovagjává, akit mindig is utált.
Ám abban az édes pillanatban, amikor megadja magát a sorsának, botrányos titok pattan ki… olyan titok, amely tönkrezúzhatja Matthew-t és a szenvedélyességében, ellenállhatatlanságában Daisy legvadabb képzeletét is felülmúló szerelmét.




Információk:
Oldalszám: 328
Fordító: Tóth Gizella
Megjelenés éve: 2017
ISBN: 9789634063094

Ebben a könyvben ami megfogott, az a borító. Szerintem gyönyörű és lélegzetelállító! :) És természetesen teljesen így képzeltem el Daisy-t is(ombre hatás nélkül, persze:D). Sokszor megálltam és csak nézegettem a borítót, nem bírtam betelni vele. Nagyon eltalálták, le a kalappal. :)

Az álmodozó Daisy Bowman amerikai származású, páratlan szépségű hölgy. Édesapja azonban nem tekint rá lányaként, hanem csak egy porszemként a gépezetben, amely az ő malmára hajtja a vizet, jelen esetben a pénzt, ezért úgy dönt, hogy felhasználja a lányt, és a bizalmasa karjaiba löki Daisy-t, aki nem más, mint Matthew Swift. Daisynek semmi kedve hozzá menni egy langaléta, unalmas és rémes alakhoz, ahogy ő emlékszik Mr. Swift-re. Azonban amikor meglátja a férfit, meglepődik, mert egy izmos, céltudatos fickó tárul a szeme elé.
Egy picit különös, mégis szerethető párosuk szintén nagyon tetszett, bár ez a rész is izgalmakban és
fordulatokban bővelkedett, számomra nem volt annyira élvezetes, le tudtam tenni, ha úgy alakult. Ettől függetlenül újra beleéltem magam a romantikába, a hangulatba, az erotikus részek szintén nagyon a helyükön voltak, kellettek a kötetbe. Kicsit ugráltunk ebben a részben, és itt kijött az, hogy az előzményeket nem ismerem, mert elég kavar volt a fejemben, és nehezen bogoztam ki a szálakat, ami miatt egy kicsit háttérbe szorult a két főszereplő és az ő kapcsolatuk.

Az viszont tetszett, hogy amennyire igyekeztek ellenállni egymásnak, olyannyira kezdtek egymás iránt érdeklődni. Szerintem nagyon aranyosak voltak és összeillettek. :) A humor most sem hiányzott a kötetből és a lányokat is nagyon szerettem, feldobták a könyvet. Gyönyörű lehet a Hampshire-i birtok is, ahol a történet játszódott, szívesen ellátogatnék egy ilyen parkba. :) 

Daisy-t különösen megkedveltem a könyvszeretete miatt és azért, mert kicsit különc volt, és inkább elvonult, minthogy a bálon kirittyenve mászkáljon idegenek között, és volt egy kis vadócabb oldala is, ami miatt egy nagyon életszerű és kedvelhető karakter lett. 

Itt is csak azt tudom mondani, hogy remek kikapcsolódást nyújt, és hogy újraolvasom majd a többi résszel együtt. :)


Kedvenc idézetek:

"Hogy elejét vegyem minden kétségének… féltékeny vagyok minden férfira, aki tíz lépésnél közelebb kerül önhöz. Féltékeny vagyok a ruhára a testén, a levegőre, amelyet beszív. Féltékeny vagyok minden pillanatra, amelyet nem a szemem előtt tölt."
*
"– Nem vagyok alacsony, csak… függőlegesen hátrányos helyzetű."
*
"A könyv mindig is egy ajtó volt… ajtó egy másik világba… egy érdekesebb és fantasztikusabb világba, mint a valóság. De végül felfedezte, hogy az élet még csodálatosabb lehet, mint a fantázia világa. És a szerelem varázslattal töltheti meg a valóságot."

A két kötet értékelése együttesen:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése